Jak poprawić pozycję strony w Google?

Większość osób, które zaczynają budować swoją pierwszą stronę internetową, sądzi, że gdy tylko ich strona internetowa trafi do sieci, pojawi się powódź osób odwiedzających ją i dostarczających im nowych klientów. W rzeczywistości tak się nie dzieje. Nowa strona jest jak sklep na wielkiej pustyni. Żadna strona internetowa nie jest domyślnie widoczna dla nikogo. Wszystkie nasze wysiłki w zakresie optymalizacji pod kątem wyszukiwarek mają tylko jeden cel, a mianowicie zwiększenie widoczności witryny. To jest właśnie sedno SEO. Najpierw jednak powinniśmy zrozumieć co to jest widoczność strony i jak działa.

Czym jest widoczność witryny

Widoczność strony jest obliczana w procentach, w odniesieniu do określonych słów kluczowych. Nie ma czegoś takiego jak doskonała widoczność. Za każdym razem, gdy mówimy o widoczności, oznacza to widoczność „zestawu słów kluczowych”. Tak więc, na przykład, jeśli będziemy kierować 100 słów kluczowych, nasza widoczność domeny będzie oparta na tych 100 słowach kluczowych. Jeśli nasza strona ma wskaźnik widoczności 10%, oznacza to, że istnieje 10% szans, że ktoś kliknie na naszą stronę, jeśli osoba wpisze jedno z tych docelowych słów kluczowych.

Jak zwiększyć widoczność strony WWW?

  1. Usuń błędy ze strony

Mówiąc prościej, pora na techniczne SEO. Wyszukiwarki nienawidzą witryn z błędami, takimi jak uszkodzone linki. Pierwszą rzeczą, którą powinieneś zrobić, to usunąć wszystkie błędy. Błędy można znaleźć za pomocą narzędzi dostępnych w sieci. Nie tylko pełne błędów, ale także wolno wczytujące się strony internetowe mogą mieć problem z wysokimi pozycjami w Google. Ponadto, nieprzestrzeganie wytycznych Google byłoby co najmniej dużym błędem. Aby móc  pozyskiwać dużo odwiedzjących, trzeba śledzić ich wytycznych i być na bieżąco z wprowadzanymi zmianami, bo inaczej istnieje ryzyko otrzymania kary.

  1. Wysokojakościowe treści

Jeśli chcesz zwiększyć pozycję w wyszukiwarkach, zadbaj o to, aby czytelnicy Twojej witryny byli zadowoleni z Twoich  treści. Aby uzyskać wyższą pozycję w Google, konkurujesz z wieloma innymi w swojej niszy, musisz pokonać ich jakością. Nie powtarzaj ponownie treści z innych witryn. Regularnie publikuj nowe. Podczas pisania skup się na odbiorcach. Oczywiście, nie zapominaj o słowach kluczowych.

  1. Zadbaj o promocję w mediach społecznościowych

Wszyscy wiedzą jak ważne są media społecznościowe w kontekście widoczności strony. Jest jednak bardzo ważna rzecz, o której powinieneś pamiętać: aby zapewnić ciągłą widoczność i ruch w witrynie, musisz nieustannie angażować odbiorców. W tym celu najpierw musisz dowiedzieć się, jakie rodzaje treści są dlań najatrakcyjniejsze. Ponadto w Google Analytics są pewne dane na ten temat, które musisz zrozumieć i co więcej, nieustannie monitorować. Nie lubisz pisać? Filmy są równie dobre.

Zobacz także: usługi optymalizacji www – Komando SEO, pozycjonowanie, Komando SEO – oddział w Oświęcimiu, oddział w Chrzanowie, optymalizacja pod Google, Komando SEO – Zator, Komando SEO w Kętach, oddział Andrychów, Google.com/mymapsoswiecim, Google.com/mymapszatora, Google.com/mymapschrzanowa/

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

© 2018 Copyright - Komando SEO