Czym jest marketing reputacyjny jak można go wykorzystać, żeby pomóc twojej firmie?

 

Tutaj w Oświęcimiu jest kilkadziesiąt firm ubiegających się o nasze pieniądze. Jeżeli jesteś stąd to wiesz jak ciężko jest uzyskać stały dopływ nowych klientów, którzy chętnie odwiedzą twoją firmę i wydadzą u Ciebie swoje ciężko zarobione pieniądze.

Nie myślą oni o Twoich ciężko zarobionych pieniądzach, które musisz wydawać na utrzymywanie swojej działalności. Nie obchodzi ich to. Myślą tylko o swoich pieniądzach o swoim wrażeniu.

Kiedy ostatnio sprawdzałeś w internecie jakie opinie ludzie piszą o twojej firmie – czy to na facebooku, mapach gogle, twisterze, gogle +, yelp, itp.?

Czy jest jakieś wideo, tweet, post na facebooku, który krąży w sieci pokazując Cię w „niebyt różowych barwach”?

To oczywiste, że nie możesz 100% swoich klientów cały czas na sto  procent zadowalać. Każdy zdaje sobie sprawę i 1 na 200 osób będąca niezadowoloną i zostawiającą opinię, bo się do niej nie uśmiechnąłeś nie spowoduje zamknięcia Twojego biznesu. Nie o to chodzi.

Chodzi o to, że mamy dziś niezliczone strony dla ludzi chętnych poświęcenia chwili na opisanie swojego doświadczenia z daną firmą. Niestety taka opinia dobra czy zła może się roznieść w sieci z szybkością błyskawicy.

Założę się, że w tej chwili jesteś gotów, żeby otworzyć swoją ulubioną wyszukiwarkę, żeby wpisać nazwę swojej firmy (co sugeruję) lub/i nazwę firmy swojego znajomego, żeby sprawdzić jakie opinie się pokażą.

W sumie to nawet powinieneś to teraz zrobić. Wpisz nazwę swojej firmy lub firmy kogoś innego z Oświęcimia lub okolic dodając do niej słowo „opinia” lub „opinie” i zobacz co się pokaże, a następnie wróć tutaj.

No dalej, zrób to zaczekam tutaj na Ciebie 😉

Ok – teraz gdy już jesteś spowrotem, założę się, że zauważyłeś, że niektóre osoby zostawiły negatywne opinie o czymś.

Dni kiedy ludzie najpierw się zastanowili, a później działali dawno minęły zwłasza, że większość osób ma teraz smartfony i inne urządzenia pozwalające natychmiast podzielić się ze światem swoimi flustracjami.

Przeminęły dni w których „jeżeli nie masz nic miłego do powiedzenia to nic nie mów”. Tak już teraz jest i im szybciej firmy zdadzą sobie z tego sprawę tym lepiej mogą się uzbroić w strategię, która pozwoli im uzyskać i utrzymać dobrą reputację oraz rozwinąć swoją działalność

© 2017 Copyright - Komando SEO