Po co nam wizytówka Google moja firma?

Profil w Google Moja Firma to niebywale skuteczne rozwiązanie marketingowe, które sprawdzi się przede wszystkim w przypadku małych, lokalnych przedsiębiorstw. Całkowicie darmowy, umożliwia wyświetlanie w lokalnych wynikach wyszukiwania zapytań właściwych dla produktów bądź usług oferowanych przez daną firmę.

Niestety, bez lokalnego SEO niemożliwym jest pojawianie się na lokalnych mapach Google, w które wyświetlane są dla większości lokalnych zapytań. Mimo że słowo „lokalny” pojawia się to stanowczo za wiele razy, to właśnie ono jest to kluczem do sukcesu. Konkurencja nigdy nie śpi. Przebicie się przez setki czy nawet tysiące rywali nie jest rzeczą prostą.

Jeśli chodzi o wybór kategorii, warto być konkretnym. Mamy znacznie większą szansę na wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania przy „Lokalne SEO we Wrocławiu” lub „SEO we Wrocławiu”, aniżeli w przypadku ogólnych terminów, takich jak „Lokalne SEO” lub „SEO”.
Lokalne wyniki wyszukiwania są wyświetlane dla osób, które szukają produktów i usług w pobliżu swojej lokalizacji – nie tylko miejsca zamieszkania, ale również miejsca, w którym obecnie się znajdują. Zazwyczaj wyszukiwarka Google pokazuje kilka najbliżej zlokalizowanych punktów. Co ciekawe, opcja ta dotyczy nie tylko szeroko pojętej branży turystycznej bądź gastronomicznej. Na przykład, jeśli wpiszemy w wyszukiwarkę „nowy projekt strony internetowej” na urządzeniu przenośnym. Google pokaże nam rodzaj firmy zajmującej się projektowaniem witryn w pobliżu, znajdujących się aktualnie najbliżej Twojego położenia.

Założenie profilu w Google Moja Firma jest dziecinnie proste, jeśli nie masz jednak czasu to może pomóc Ci w założeniu jej Nasza firma Komando SEO. Google udostępnia nam niezwykle czytelną, przejrzystą instrukcję, która pomoże nam „krok po kroku” zaistnieć w Internecie. Pamiętajmy, że narzędzie to bazuje na opiniach naszych Klientów. Opinie są zawsze przedmiotem kontroli, niezależnie od tego, czy są one pozytywne czy negatywne. W Google Moja Firma mogą pochodzić od każdego: od lokalnych przewodników, stałych klientów lub klientów z innego miasta etc. Opinie są jednym ze sposobów, które pomagają potencjalnym klientom w uzyskaniu rzeczowych informacji bezpośrednio od osób, które wcześniej korzystały z usług  firmy. Dlatego też ważne jest, aby oddzwaniać bądź odpisywać, gdy pojawi się nowa wiadomość.

Odwiedź także: optymalizacja w „goglach” – Komando SEO, pozycjonowanie w Google, https://www.komandoseo.pl/pozycjonowanie-stron-londyn/, http://komandoseo.pl/pozycjonowanie-stron-chrzanow/, https://www.komandoseo.pl/pozycjonowanie-stron-zator/, https://www.komandoseo.pl/pozycjonowanie-stron-andrychow/, https://www.komandoseo.pl/pozycjonowanie-stron-kety/

https://www.google.com/mymapschrzanow/,

 https://www.google.com/mymapszator/

https://www.google.com/mymapsandrychow/

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

© 2018 Copyright - Komando SEO